varit på entré med stina

Idag har jag och stina varit på entré, det är därför jag inte bloggat. Men blev ett fynd och det var en jeansjacka. Funderar på att köpa en lika dan fast i mörk, får se. Köpte också med mig lim till lösnaglarna. Men nu ska jag sätta igång med pluggandet så jag hinner kolla på desperate housewifes också.

Ellinor om vet inte vad jag ska skriva:
Märkeskläder i Turkiet och Thailand och sånna länder där är dem ju inte äkta ! ?

Svar: Nej jag vet, men man kan ju lura folk att det är det, för själv bryr jag mig inte om dom är äkta eller inte äkta.

Liam om smart alexandra, smart...:
Har du lärt dig det på hemkunskapen ?
Isåfall är det svårt att göra och tar det långt tid ? måste man ha några tillbehör till tomaterna med vinäger och salt?
älskar din blogg!
kram

Svar: Jag vet faktiskt inte riktigt var jag har lärt mig det.
Det går jätte snabbt. Du skivar bara upp tomaten och lägger skivorna på en talrik. Sen tar du vinägern och häller på och sen lite salt på det så är det färdigt!
Tack så mycket.
Kram

Min nya jeansjacka



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0