vet inte vad jag ska skriva

Asså jag har ingen idé alls om vad jag kan skriva i bloggen, behöver verkligen tips! För om ni vill ha en bra uppdaterad blogg så måste din hjälpa till att ge mig idèr annars är det ju inte lönt att ha bloggen överhuvudtaget.
Nu har jag precis duschat av mitt hår och ska fixa till det så jag slipper fixa med det så mycket imorron på morronen. Sen blir det att lägga sig i sängen och kolla igenom engelska glososrna.

Anna om shoppingen sen igår:
Hej!
Fina kläder men varför handlar du alltid på H&M?
Tycker dem är väldigt stil lösa och har inga märkes kläder.
Brukar du använda märkes kläder?
Kram
Anna

Svar: Hej!
Jag tycker om deras kläder och deras priser. Jag hatar att lägga en massa pengar på bara ett klädesplagg. Får häldre mer för pengarna som inte är märkeskläder än mindre för pengarna som är märkeskläder. Men utomlands passar man ju på att köpa märkeskläder, absolut!
Kram.

Jag saknar min hårförlägning och min aldra bästa vän Bella.


Kommentarer
Postat av: sonya

du kan skriva om intressanta saker som: vad du gör på dagarna, mer outfits, ditt sexliv om du har nåt:)

fota bilder i din omgivning & egobilder för du e så söt! Du kan skriva om din träning, mode, smink för det e ju alltid kul att läsa om.

kram

2011-04-04 @ 23:19:57
Postat av: clara

fota mer bilder från din vardag, inredning eller mat-tips oxå kanske? :)

2011-04-04 @ 23:21:34
URL: http://thelifeofclara.devote.se
Postat av: Ellinor

Märkeskläder i Turkiet och Thailand och sånna länder där är dem ju inte äkta ! ?

2011-04-05 @ 06:44:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0