smart alexandra, smart...

Haha, jag skulle ta bussen hem från skolan som vanligt och då är jag van vid att 137:an står och väntar innan min buss kommer. Så då ser jag en buss där framme och tänker att det säkert e 137:an. Men sen när jag väl står där och ser att 137:an kommer så kör min buss iväg för då har jag bara trott att det var 137:an som stod där men skitit i att titta. Så jag fick åka till Lund och bli upphämtad av mamma där.
Nu har jag fixat till tomater med vinäger och salt som jag ska äta, hörs sen!


Kommentarer
Postat av: Liam

Har du lärt dig det på hemkunskapen ?

Isåfall är det svårt att göra och tar det långt tid ? måste man ha några tillbehör till tomaterna med vinäger och salt?

älskar din blogg!

kram

2011-04-05 @ 16:18:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0