svar på kommentar #12

lilly om mår bättre idag:
har du anorexia eller nåt , stackare :O ?

Svar: Nej jag har inte anorexia! Jag har alltid varit smal ända sen jag var liten och kan inte hjälpa det. Har försökt lägga på mig men det hjälper inte så särskilt mycket. Och som jag sa det ser värre ut på bild än i verkligheten, det kan du fråga dom som träffat mig!

elsa hansson om mår bättre idag:
ååh, skit i fulefan flanet ovanför! du har sjukt fin kropp som du ska vara stolt över gumman glöm inte de <3

Svar: Åh, tack mitt hjärta det värmer verkligen när du säger såhär! <3

Anonym om 21.57:
var har du köpt linnet& piercingen ? :)
älskar din blogg, kram !

Svar: Linnet har jag fått av Mimmi och det har hon fått av Birgitta och hon har fått det av någon så jag vet faktiskt inte riktigt var det är köpt :/ Men min piercing är dock köpt på India inne på triangeln.
Tack så mycket! Kram.


Kommentarer
Postat av: Anonym

den piercingen är verkligen asfin,. kram !

2011-04-28 @ 17:14:52
Postat av: mimmi

jag trodde att du fick linnet av mig.. Jag som har haft det ju..

2011-04-28 @ 19:03:00
URL: http://www.nattstad.se/MariaMimmi

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0