21.57

Kom hem från pappa och Birgitta för en stund sen och hade tänkt sätta på en film innan jag lägger mig. Har varit två riktigt mysiga dagar i hos pappa och Birgitta. Igår var vi inne i Malmö och gick runt sen åt vi kvällsmat på världshuset, super gott! Efter det åkte vi och hyrde lite filmer sen när vi hade kommit hem så slappade vi bara och kollade film.
Imorse kollade jag och Birgitta på film. Efter det så köpte vi lite lunch och la oss på gräsmattan och solade. Underbart väder! Sen blev det bara slapp på kvällen.
Fick i alla fall med mig lite saker hem; brun utan sol, hårspray, navelpiercing och ett linne.

Är helt förälskad i både linnet och piercingen!



Kommentarer
Postat av: Anonym

var har du köpt linnet& piercingen ? :)

älskar din blogg, kram !

2011-04-28 @ 13:39:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0