mår bättre idag

Mår mycket bättre idag, är fortfarande svag i benen men det löser sig. Men jag har gått ner ungefär 2 kilo under gårdagen, det tycker jag är bra enligt mig men min skolsköterska kommer inte gilla det. Jag har dock blivit väldigt smal om magen och det ser faktiskt väldigt läskigt ut på bilder. Hade tänkt visa er en bild som den ser ut nu. Så det är väl ett måste att börja äta upp sig igen, fastän att man inte vill.
Nu hade jag tänkt ta lite yoghurt och räkna matte i och med att jag missar matte lektionerna idag.



Kommentarer
Postat av: lilly

har du anorexia eller nåt , stackare :O ?

2011-04-28 @ 16:06:45
Postat av: elsa hansson

ååh, skit i fulefan flanet ovanför! du har sjukt fin kropp som du ska vara stolt över gumman glöm inte de <3

2011-04-28 @ 17:03:17
URL: http://elsahanssons.devote.se
Postat av: nelly

HEJ:D

vf skriver du om att du e smal här på din blogg?;)

älskar din blogg och din stil!

KRAM

2011-04-28 @ 18:35:17
Postat av: Anonym

Håller med elsa, lyssna inte på den första kommentaren.

Galet snygg kropp har du hjärtat mitt!

2011-04-28 @ 19:42:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0