nytt

Jag hittade tyvärr ingen klänning. Varken till skolavslutningen eller midsommar, men jag och Sara ska åka in till Malmö imorron igen och leta vidare! Vi åt inte iheller på chinabox, men det gör vi också imorron. Jag handlade i alla fall en byxdress och ett linne.
Nu tänkte jag värma lite pommes och lägga mig i sängen o kolla tv. Vi hörs imorron efter att jag kommit hem från Malmö!

Emma om långhelgen med felix:
Vart bor Felix?

Svar: Felix bor väldigt långt ifrån mig. Han bor utanför Skara som ligger en bit ifrån Göteborg, tyvärr. Men vi klarar det bra!



Kommentarer
Postat av: anna

var köpte du linnet eller vad det är? :)

2011-06-09 @ 16:34:49
URL: http://annayngvesson.webbblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0