långhelgen med felix

Min långhelg har verkligen varit helt underbar!
Det började med att Felix kom till mig på torsdag kväll och vi bara tog det lugnt den kvällen. På fredagen åkte vi till min pappa, det var mysigt. På lördagen firade vi Christoffer som fyllde 20 år. Det var väldigt mycket folk som kom på eftermiddagen och stannade då till sent på kvällen. På söndagen tog vi det bara lugnt hemma hos pappa. Vi åkte därifrån vid fyra och kom hem till mamma. Vid nio åkte vi in till Malmö och kollade på bio. Vi såg ''Fast and furious 5''. Den var faktiskt väldigt bra. På Måndagen var det dags för Felix att åka hem, riktigt tråkigt men jag träffar ju han snart igen!
Nu tänkte jag lägga mig i sängen och kolla på tv, vi hörs senare!

Världens underbaraste kille!



Kommentarer
Postat av: Emma

Vart bor Felix?

2011-06-08 @ 20:05:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0