snart kommer angelica

Måste verkligen göra vid mig för klockan 12 kommer angelica till mig. Vi ska göra paj och sen hitta på något mums. Desutom är ingen hemma så vi har hela huset för oss själva, najs! Aja fick i alla fall en väldigt konstig komentar..

Elin om hemma från hannah:
Haha hur många bästa vänner har du egentligen? Så fort du e med ngn du barA älskar dig mitt hjärta osv e alla dina vänner dina bästa vänner haha

Svar: Ja jag kan älska folk om dom är nära men kanske inte den bästa vännen. Asså det var en väldigt omogen komentar faktiskt.. Men mina 4 allra närmaste vänner är Hannah, Elsa, Sara och Angelica. Rästen är också nära vänner men känner inte dom lika bra. Och snälla sköt du ditt liv så sköter jag mitt, för fan!

Vackraste Angelica!


Kommentarer
Postat av: Angelica

Älskar dig beeeeestiiiis !:D<3

2011-02-24 @ 11:22:06
URL: http://angelicaaholmstedt.blogg.se/
Postat av: anna

elin: lägg ner ditt skitsnack, alexandra har gottsnack. sköt ditt så tror jag nog hon kan sköta sitt, men tydligen alla jävla fjortisar måste lägga sig i andras liv, låt va förfan! jävla äckelfjortis som inte vet hur man ska betee sig.



alexandra: go girl! <3

2011-02-25 @ 14:32:07
URL: http://annayngvesson.webbblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0