hemma från hannah

Kom hem från Hannah för ett tag sen och det har verkligen varit skönt att få träffa henne igen! Min bästa vän verkligen, och ja hon förstår mig. Jaja vi skulle egentligen gjort 3 rätters middag igår men det blev bara två. Först vitlöksbröd och sen tacos. Sen kollade vi en massa tv och bara snackade om.. ja privata saker, höhö. Idag så har vi duschat våra hår och haft ansiktsmask, skönt som fan! Sen träffade vi Johanna på ett fik och käka lite och nu sitter jag här hemma. Ikväll blir det bara en sån slappkväll med en massa one tree hill. Som ni nog har märkt så blev det inget med Göteborg iheller för då hade jag bara fått åka till Elsa på fredag för Elsas mamma och då är det knappt inte lönt med tanke på priset. Synd men vi får ses nästa lov istället. Här kommer det också lite bilder från igår och idag.

Jag älskar dig min aldra bästa vän!





Kommentarer
Postat av: Hannah

Aww, älskar dig mer gumman.

Måste göras om! <3

2011-02-23 @ 18:52:33
Postat av: Elin

Haha hur många bästa vänner har du egentligen? Så fort du e med ngn du barA älskar dig mitt hjärta osv e alla dina vänner dina bästa vänner haha

2011-02-24 @ 10:23:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0