seg dag

Har varit en seg dag idag. Fick redovisa och sen hade vi läsförståelse på svenskan. Sen stack jag till flaskposten och kom hem runt halv 8. Och då somnade jag i soffan, höhö. Men nu måste jag plugga till mitt matteprov som jag har imorron och sen ska jag försöka se one tree hill lite också.

Anonym om hallon & jordgubbspaj!:
hur går det med modellargenturer ? har du hittat någon att jobba för ? :)
Svar: Som sagt så har jag inte tid just nu, en massa med skolan och måste verkligen jobba upp mina betyg!

Bachelor Girl – Buses and Trains
Vi spelade dena låten på musiken idag. Faktiskt väldigt bra låt och riktigt rolig låt att spela elgitarr till den, så det ska jag öva en massa på!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0