hallon & jordgubbspaj!

Gjorde en hallon och jordgubbspaj som jag kan gå o äta av lite när jag har lust. Istället för att småäta godis så ska jag börja småäta min gooooda paj! Ska snart hem till Hannah snabbt och ge en massa av mina kläder och ta av henne. För vi ska låna ut en massa kläder till varandra som vi inte tycker om sen efter tag får vi tillbaka dom igen och vi slipper shoppa massa nytt smart va?! Faktiskt Hannahs idé jag e ju inte lika smart.. Sen blir det att plugga matte stenhårt! Har matte prov på torsdag och fredag men jag ska ta det enkla provet så jag i alla fall kan känna mig någotlunda duktig.

Detta receptet andvände jag; http://mcus.nu/?p=4540


Kommentarer
Postat av: Anonym

hur går det med modellargenturer ? har du hittat någon att jobba för ? :)

2011-02-09 @ 16:01:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0