med märta hjärtat

Sitter här med Märta. Vi ska typ till ica snart och handla gott, men inget godis! Höhö. Vi ska också kolla film och typ snacka för vi har väldigt mycket genesamt.

lovisa om lägger mig tidigt idag:
Hej!:)
inte för att vara sån .. men man måste ha en speciell "stil" om du ska satsa på modeelll
du kan lixom inte ha tygskor linne och jenas du måste ha det annorlunda modet ;)
haaha ett tips bara!
ananars e din blogg sjukt bra :)
har spritt den till många av mina vänner och de säger det samma men du måste ha koll på modellstilen!
kram

Svar: Jag passar inte i det modet. Och om mina kläder inte passar modellagenturer så tänker jag inte byta min stil pågrund av det. Och det finns inte bara såna som vill ha en massa med det nya modet.
Tack, kul att du sprider den!
Kram.

Märta min ängel.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0