lägger mig tidigt idag

Jag tycker att ni har blivit riktigt duktiga på att komentera, och jag blir så himla glad över att få höra att ni tycker om min blogg det får mig verkligen till att fortsätta! Men nu är det faktiskt tid för mig att göra vid mig och gå o lägga mig för har blivit att jag lagt mig halv 1 dom senaste dagarna pågrund av prov. Så jag är redigt slut. Men imorron ska jag va med Märta och vi ska kolla på 'the last song'. Det kommer bli super mysigt! Någon frågade också om hur jag sminkar mig och vad jag andvänder för produkter och det kommer ett inlägg om det imorron kväll så håll utkick!

:D om dagens klädsel:
hej , tycker att din blogg är jätte bra. har sett dig ett antal gånger i skolan. Skulle gärna ge dig min blogg men den är inte den finaste just nu.. haha
tycker du har jätte fin klädstil !
satsa på modell !

Svar:
Tack så hemskt mycket! Länka mig gärna din blogg, hade varit kul att se vem det e på skolan som läser min blogg, haha :D
Awh, tack det värmer super mycket!
kram.

Old pics





Kommentarer
Postat av: lovisa

Hej!:)

inte för att vara sån .. men man måste ha en speciell "stil" om du ska satsa på modeelll

du kan lixom inte ha tygskor linne och jenas du måste ha det annorlunda modet ;)

haaha ett tips bara!

ananars e din blogg sjukt bra :)

har spritt den till många av mina vänner och de säger det samma men du måste ha koll på modellstilen!

kram

2011-02-18 @ 09:03:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0