shoppingen sen igår

Har inte bloggat så mycket dena helgen för igår när jag kom hem från Lund åkte jag direkt till pappa och Birgitta i Malmö. Har haft en riktigt trevlig helg faktiskt och har haft det riktigt mysigt hos pappa och Birgitta. Snart ska jag kolla på 'Taken' med mamma och Sven. Lite söndagsmys innan man går och lägger sig är ju inte helt fel. Innan jag drar mig mot tv;n så får ni mina köp sen igår.

Från H&M

Från H&M

Från H&M

Från H&M

Från Ginatricot

Från Ginatricot

Från Ginatricot


Kommentarer
Postat av: Anna

Hej!

Fina kläder men varför handlar du alltid på H&M?

Tycker dem är väldigt stil lösa och har inga märkes kläder.

Brukar du använda märkes kläder?

Kram

Anna

2011-04-04 @ 20:59:56
URL: http://annasvensson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0