svar på kommentar #11

Anonym om nötter!:
e det din bild du har tagit ?!
fan vad fin , om du vill kan du ställa ut den på en utställning, hade passat in där tror jag :)
älskar din blogg och ditt sätt att blogg!!
kram
PS. du e skitfin!!!!!! DS.

Svar: Ja det är jag som tagit bilden. Tack så jätte mycket!
Gud vad kul att höra, då vet man ju att man ska fortsätta :).
Awh gulligt sagt!
Kram.

yngvesson om nötter!:
Hej dra åt helvete dra åt skogen din f12a du ska inte leka dig passa dig noga jag känner maffia dem kutta fingrarna på dig.
du har en varning. Lägg ner din jävla skit blogg
jag ska ta aden o ta den i svens gump

puss

Svar: Detta är ju bara så pinsamt för er för jag vet att det inte är Anna som skriver det. Fegt att lägga över det på någon annan. Och om du inte gillar min blogg, läs den inte då för jag kommer fortsätta att ha den :)

linda <3333 om nötter!:
NICE NUTS !
hur mycket kostar piercing att ta och hur mycket kostar det att köpa bara smycket ?
kram <3333

Svar: Tack! :).
På india inne på triangeln kostar det 450 kr inklusive navelsmycket. Men andra navelsmycken som man har sen när piersingen läkt är dyrare. Eller i alla fall dom jag vill ha. Och jag vill ha såna som på bilden nedan, och dom går väl på runt 200-300 kr. Så det är väldigt mycket pengar man lägger på bara ett smycke till navelen. Men enligt mig är det värt det.
Kram!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0