nötter!

Utvecklingsamtalet gick super bra! Höjer mig i betygen och att går bra, riktigt skönt. Efter utvedklingsamtalet gick jag och mamma inom ica i Bjärred och handlade nötter till mig.
Snart ska jag passa mina syskon i någon timme och vi ska bara kolla film, najs. Bloggar mer senare.

amanda om brun utan sol:
haha, brun utan sol är bara bullshit! du måste smörja in varenda liten fläck, plus att den gör dig orange och fläckig! tror inte att du kommer bli nöjs med resultatet

Svar: Jag blev faktiskt riktigt nöjd och om man smörjer in det ordentligt så blir det inte fläckigt. Tråkigt att du ska vara så negativ om just brun utan sol för det är inte alltid dåligt! Häldre fläckigt än cancer säger jag :)

Anonym om inte på blogghumör:
piercingen e verkligen skitfin, har du fått byta den än? :)
love your blogg !

Svar: Jag får byta den men har inte gjort det än för mmåste köpa en piercing först, hihi. Men det ska jag snart göra för jag är såååå sugen på att byta den!
Awh, tack så mycket!

Min bild


Kommentarer
Postat av: linda <3333

NICE NUTS !

hur mycket kostar piercing att ta och hur mycket kostar det att köpa bara smycket ?

kram <3333

2011-04-14 @ 18:38:14
Postat av: yngvesson

Hej dra åt helvete dra åt skogen din f12a du ska inte leka dig passa dig noga jag känner maffia dem kutta fingrarna på dig.

du har en varning. Lägg ner din jävla skit blogg

jag ska ta aden o ta den i svens gump



puss

2011-04-14 @ 22:05:07
URL: http://hoodieallen.se
Postat av: Anonym

e det din bild du har tagit ?!

fan vad fin , om du vill kan du ställa ut den på en utställning, hade passat in där tror jag :)

älskar din blogg och ditt sätt att blogg!!

kram

PS. du e skitfin!!!!!! DS.

2011-04-15 @ 11:53:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0