onödig tid...

Blir så irriterad att mina vågor i håret försvann direkt när man kom ut. Jag la ner en och en halvtimme igår för att fixa det en halvtimme idag och sen är det bara borta. Snacka om onödig tid!
Nu hade jag tänkt städa hela huset så jag får lite pengar. Efter det funderar jag på att åka in till mormor och morfar för att hjälpa dom med en sak som jag då också får pengar för. Men vi får se hur det blir med det.
Ikväll ska jag bara vara hemma för mamma ville faktiskt ha mig hemma för jag har varit borta så många helger nu. Aja får väl ta och börja med städandet så det inte blir för sent.

hanna om 17.26:
HEJ !
e du nöjd med ditt utseende eller vad skulle du vilja ändra på?:)
KRAM

Svar: Hej!
Nej det är jag inte. Jag skulle vilja göra min näsa mindre och få fina ögonbryn. Jag skulle också vilja få finare hy och större bröst. Hoppas du fick reda påd et du ville.
Kram


Anonym om kör på lockigt idag:
varför går d i skolan i bjäred och inte i lomma?

Svar: Jag trivdes väl inte i skolan i lomma antar jag.


Blev trött på alla webb bilderna så fottade lite med systemen




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0