17.26

Mådde inte alls bra igår, därför jag inte bloggade. Hade feber en stund men som tur var så gick den över.
Nu hade jag tänkt sätta på one tree hill för vi har forftarande inga läxor, toppen!
Imorron så ska vi till ungdomsmotagningen i lund. Och min mamma är inte hemma. Och hon är min vecka klocka så jag dealade med min klassföreståndare om att jag kunde åka direkt från Lomma till Lund, och det gick hon med på great! Så blir att kunna sova lite extra imorron, riktigt skönt faktiskt. Så imorron har jag bara två lektioner efter ungdomsmotagningen.
Aja vi hörs senare, om jag har något vettigt att skriva!


Kommentarer
Postat av: johanna

varför ska du t ungdomsmotagningen ?

2011-03-31 @ 19:21:33
Postat av: hanna

HEJ !

e du nöjd med ditt utseende eller vad skulle du vilja ändra på?:)

KRAM

2011-03-31 @ 19:26:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0