inte på blogghumör

Jag är inte alls på blogghumör idag så det blir nog bara detta inlägget. Har mått ganska dålig dom två senaste dagarna i skolan men jag kämpar på för nästa vecka är det ju lov. Men i alla fall, vi hörs mer imorron. Och antagligen kommer jag ha utvecklingsamtal så då blir det uppdatering lite senare.

Angelica  ([email protected]) om brun utan sol:
hur mycket kostar sån och var köper du den ?:)<3

Svar: Jag vet inte ritkigt var den är köpt för att det var mamma som köpte den. Men den finns i alla fall på apoteket och där kostar den 89kr.

Anonym om brun utan sol:
men piercade inte du dig för över tre månader sedan? då borde du ju kunna sola solarium :)

Svar: Nej jag har haft min piercing i 2 månader och 1 vecka tror jag. Så det är bara någon vecka kvar innan jag får sola solarium :).


Kommentarer
Postat av: Anonym

piercingen e verkligen skitfin, har du fått byta den än? :)

love your blogg !

2011-04-14 @ 15:39:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0