shopping på senaste

Nu tänkte jag börja blogga så smått igen. Vi får se hur länge det håller, men vi kan ju hoppas på det bästa!
Äntligen är mitt rum helt färdigt, lampan och gardinerna är uppe, fasta telefonen funkar på mitt rum, tv boxen fungerar så jag äntligen kan kolla tv på rummet! Är så sjukt glad!
Praon var också bra, kommer sakna hundarna och personalen så sjukt mycket.. Och imorron bär det av till skolan igen, jag vill verkligen inte! Bläääää. Men vi går i och för sig bara tills ondag ju, super härligt! Nu måste jag fortsätta renskriva min praorapport, bloggar mer senare!

Här kommer bilder på min shopping på senaste





Kommentarer
Postat av: Nadja<3

du får verkligen inte sluta blogga!

det skulle bli så mycket tråkigare att vara inne på datorn utan din blogg, menar det verkligen!

kram på dej<33

2011-05-29 @ 21:33:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0