till pappa och gittan idag

Somnade direkt igår, haha. Hade poppat popcorn och allt men det åt jag ju inte.. Aja jag håller på att fixa mig nu för vid halv 4 åker jag till pappa och Gittan. Sen vid 7 drar jag mig hem eller till Vitoria för ska sova över med henne ikväll. Vet inte om det blir så mycket mer uppdatering ikväll.. Men vi får se.

Ulrika (ingen du känner men följer din blogg, jätte fin e den!) om 01.59:
Var har du varit eftersom du kom hem så pass sent ? :)
Hoppas du har haft en rolig kväll !
Kram

Svar: Tack så mycket!
Jag var faktiskt på jägersbo, haha.
Kram


Kommentarer
Postat av: Jenny

Vilken victoria?:)

2011-03-19 @ 16:59:28
Postat av: Anna

Hej!

Tycker din blogg är jätte bra, kan du inte berätta om hur det va på jägers för har tänkt att åka dig men vet inte hur det är, och vem åkte du dit med :)?



2011-03-19 @ 17:30:04
URL: http://annasvensson.blogg.se/
Postat av: © sarastille

Har du en blogg som inte får den uppmärksamhet den förtjänar? Passa då på att anmäla dig till en tävling i min blogg, jag kallar den Månadens bloggtips. Vinnaren blir länkad inför mina 2000-3000 besökare :)

2011-03-20 @ 02:14:34
URL: http://saramagdalena.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0