nya medel för hyn

Jag råkade somna igår när jag nattade mina syskon, verkar som att man måste somna för att dom ska kunna göra det. I alla fall så vaknade jag för en halvtimme sen och ska nu städa på mitt rum. Runt 11-12 ska jag och mamma dra på en shoppingrunda (som var min födelsedagspresent). Ska bli riktigt kul att bara få ha mamma en hel dag för sig själv. Bloggar antagligen innan jag sticker.

Igår så bad jag mamma köpa några nya medel för min hy, har testat så många nu men ingen verkar funka. Såg på Emmas blogg att hon hade testat en som heter 'Acnicyl' och sa att den funkar utmärkt så mamma köpte den. Nu återstår det bara att se resultatet.
Har både rengöringsmedlet och krämen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0