lagt upp ett träningspass

Var ute och sprang innan och sen gjorde jag styrketräning när jag kom hem. Gud vad det känns skönt att träna på något sätt! Så nu har jag faktiskt lagt upp ett träningpass för mig (kommer längre ner..). Nu gäller det bara att hålla det och det hoppas jag att jag ska klara! Nu hade jag tänkt att städa upp på mitt rum och sen sätta på en 'dear john'. Verkar vara en toppen film så förväntar mig väldigt mycket av den. Desutom har jag en läxfri dag idag som ni kanske märkt, att jag inte ska göra något som har med skolan att göra på hela dagen. Är ganska bra att ha det ibland så man inte blir allt för stressad och så.

Detta ska jag göra minst 3 gånger i veckan och styrketräningen så ofta jag kan!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0