internet tillbaka!

Nu är äntligen mitt internet tillbaka, riktigt skönt! Aja inte mindre läxor idag i alla fall så jag tänkte sätta igång direkt. Men jag bloggar mer senare ikväll.

mvg om sitter på mammas data:
e du dum? hawaii är inget land. Det tillhör USA. Märks att du inte har mvg i geografi!

Svar: haha, vem bryr sig? Det sitter inte ihop med USA;s land så jag får väl kalla det var jag vill? Och varför skulle du bry dig om jag har mvg i geografi eller inte och vem har ens sagt att jag är duktig eller vill ha mvg i det ämnet? Blir störd på såna här onödiga kommentarer och om du nu stör dig så mycket på mig och bara vill klaga så kan du ta lika gärna ta och sluta läsa min blogg!


Kommentarer
Postat av: Jill

Var har du köpt hörlurarna, har letat jätte länge i affär men inte hittat dem!

skulle också vilja veta pris :)!

2011-03-16 @ 18:37:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0