blir inget bloggande i helgen

Så nu ska mamma göra en fläta i luggen på mig medans jag pluggar so:n. I helgen kommer jag nog inte blogga överhuvudtaget. Ska va med My imorron och kolla prao plats. Sen ska jag träff Sara på center syd och handla present till Stina och sen sover jag hemma hos Sara från fredan till lördan. Och på lördan har Stina sleep over för några tjejer så där sover jag från lördan till söndan. Sen vet jag inte när jag kommer hem på söndan men det blir i alla fall uppdatering då.

Jens Nilsson  ([email protected]) om 16.39:
Hej Alexandra.

Har försökt nå dig via e-mail men du har inte hört av dig.

Var vänligen svara så fort du kan.

MVH Jens Nilsson

ModellingKonsultAb.

Då kollar jag min mail så står det ett helt annat namn där, haha kan det bli mer fail?


Kommentarer
Postat av: Anonym

vad kul , berätta mer om modellargenturen mm, när du kommit hem efter helgen eller när du ser detta. glad för din skull !

ÄLSKAR VERKLIGEN DIN BLOGG SJUKT MYCKET, DU ÄR JÄTTTESÖT OCH HADE PASSAT PERFEKT SOM MODEL!

kram

2011-03-11 @ 16:52:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0