missfärgning.se!

Det är sommarlov så jag pallar inte direkt blogga... Men imorron så bär det av till Göteborg och bor hos min älskade Elsa! Sen på tisdag så åker vi till Sweisch, jag är så taggad!
Igår så färgade jag mitt hår (idag också) och det blev riktigt fult. Skulle göra det ljusbrunt men mer åt det mörka hållet på mitt överhår men det blev orange/blondt. Så jag färgade tillbaka det till mörk brunett och det är nog de jag passar bäst i faktiskt.
Men nu ska jag ta o kolla på paradise hotel och äta min ben & jerry, mums!
Ni får ha det så bra så hörs vi troligtvis när jag kommit hem från Sweisch!

Före färgning

Under sista färgningen (gjorde 3)

reslutatet efter alla färgningar


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0