militären

Förlåt för att det inte blev någon uppdatering igår! Allt blev helt ändrat, skulle tydligen på avslutningssamtal på flaskposten. Efter det var jag tvungen att passa mina syskon till 9 efter det somnade jag.
Jag kommer inte blogga denna långhelgen iheller för idag kommer Felix och han stannar tills på måndag. Vi kommer också åka till min pappa imorron och där har jag inte tillgång till en dator. Men jag börjar blogga som vanligt igen på måndag om inte så börjar jag på tisdag, lovar er!
Igår hade vi militären i skolan. Det var våran lärares syster som kom dit med hennes pojkvän. Det var väldigt intressant att lyssna på hur det är i det militära.
Nu ska jag i alla fall ut och sola och plugga till mitt fysikprov. Vi hörs igen om några dagar!

Här får ni två bilder på Stina och My när dom testar soldaternas utrustning



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0