svar på kommentar #6

malin om svar på kommentar #5:
hur sminkar du dig med´, vilken mascara använder du och andra smink saker. tacksam för svar :)
/ malin

Svar;

1. Jag börjar med att ta en kajal som heter 'lancôme paris' längst ut på ögonlocken
2. Tar min isadora minimascara 2 lager
3. Tar min volume mascara från H&M 1 lager
4. Tar min isadora extra volume mascara 1-2 lager
5. Tar min isadora extra volume waterproof mascara 1-2 lager
6. Tar min nyaste isadora extra volume mascara 2 lager
7. Tar min maybelline volume mascara 2 lager
8. Till sist tar jag min isadora minimascara igen några lager

1. Börjar ta min maybelline dreammatte mousse för att täcka finnar och annat som jag inte vill ska synas
2. Tar mitt compact powder från H&M i hela huvudet (har nummer 12 sandy)
3. Tar mitt bronzing powder från H&M på mina kindben


Kommentarer
Postat av: Nathalie

fin blogg :)

2011-02-19 @ 21:46:28
URL: http://nathafsr.blogg.se/
Postat av: nina

jävlar : o

vf har du så många mascaror ? :o

2011-02-19 @ 23:33:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0