svar på kommentar #4

Kom typ nyss hem från skolan, slutar ju tio i fyra på torsdagarna inte det roligaste men var väldigt aktiv på matten idag kände jag! Imorron har vi dock inga läxor och det är så sjukt skönt! Så det blir att bara kolla en massa one tree hill och blogga såklart! Har också fått veta att nu är det riktigt bestämt att jag bytar till svensk/engelska istället för franskan. Tycker att det är riktigt skönt i och med att jag ligger så sjukt mycket bak i franskan och skulle nog inte kunna uppnå ett g... Har dock svårigheter i engelska också så det passar ju perfekt. Tänkte svara p¨å två komentarer jag fått nu också.

Anonym om svar på kommentar #3:
har du mycket märkeskäder, väskor osv som är äkta?
kan du lägga ut fina bilder på dom isåfall, det hade varit jätte kul!
kram.

ps. älskar dig blogg!

Svar: Asså jag har ju tyvärr inga märkeskläder som är äkta. Har några fake men jag tycker det e onödiga pengar att ha en massa märkes kläder, men något hade ju varit kul att ha så ska spara till en märkes väska någon gång i livet, hihi. Men jag har några dyra linnen från vero moda som jag nästan aldrig andvänder, höhö.
Värmer att höra det, tack så mycket!

Anonym om svar på kommentar #3:
beskriv med dina egna ord hur du brukar klä dej,..
int ebara , egen stil , mer typ hur klär dej. Instoppad tröja ofta ? midjebyxor? löshår? kängor? klackskor? osv, hah 

Svar: Asså jag bara älskar linnen! Har det jätte mycket i skolan nu på vintern men då fryser jag sjukt mycket men inget jag bryr mig om så mycket, vill man vara fin så får man lipa pin helt enkelt! Jag brukar ha leggings eller jenas. Bara tajta jeans och nästan aldrig instoppad tröja men kan ju vara kul att ha lite ibland som variering. Tjocktröjor tycker jag inte så mycket om, speciellt inte dom med dragkedja! Men min skinjacka som igentligen är en sommarjacka älskar jag att ha på mig till ett linne och jeans, det blir verkligen sjukt snyggt! Har inte löshår längre. När det gäller skor så tycker jag inte att det e så kul att ha klackar för jag e så lång men jag tycker det e sjukt snyggt! Älskar balerina skor på sommaren. Stora örhängen andvänder jag mest, anrmband ibland och ringar också ibland men aldrig halsband. Där har du lite om min stil.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0