mmmh, pommes!

Satte in pommes i ungnen innan, men nu är dom redan uppätna, woups. Det var i alla fall super gott, skönt att få känna sig lite onyttig igen, hihi. Måste verkligen plugga fysik hela kvällen för imorron har vi prov och det handlar och det är ganska svårt faktiskt. Men måste verkligen klara detta provet för jag tvekar själv på om jag når upp till det man måste för att få ha ett betyg i fysik, menmen. Idag hade jag ju också mitt hemkunskaps prov och det kändes super bra! Gud nu känner jag att jag bara snackar en massa prov, läxor o skolsaker med er, tråååkigt! Men veckorna efter jullovet har verkligen varit tuffa med en massa prov. Men tagga sportlov nästa vecka, woho!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0