kände mig ovanligt social på bloggen igår

Ovanligt att jag vaknar av mig själv vid 10, haha. Somnade i alla fall igår som jag sa fast det gjorde jag redan innan jag hann sätta på one tree hill. Tyckte också att jag var ovanligt social på bloggen igår, eller vad säger ni? Vet inte vad som händer idag, skulle egentligen träffat patrik men vet inte om det blir av för jag börjar nämligen få feber och min lillebror har vattenkopper och min lillasyster har hög feber. Ja denhär familjen är alltid sjuk.. Men två saker som måste göras är att städa rummet och plugga hemkunskap & fysik.


Kommentarer
Postat av: my

Hej :)

klipper du aldirg dina bilder ?

asså så det blir jämta över allt på bilden:p

för du har lixom as mycket tomt där uppe på denna bild och det har du på alla andra oxå :)

så klipper du aldig dina PIX?:D

2011-02-13 @ 11:51:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0