förlåt!

Förlåt för jag varit så osocial på bloggen idag. Stack hem till Sara direkt efter skolan och kom nyss hem. Tog en hel timme att åka bussen, drygt! Synd att det var den sista som gick idag annars hade jag ju kunnat kolla klart på filmen, höhö. Men jag är faktiskt inte så jätte sugen på att blogga, sorry! Men slänger säkert in ett inlägg sen ikväll.

halliihalåå om onödig komentar:
inte för att jag tycker att du är fjortis eller nåt, men fjortis är inte bara ett beteende :) gummiband på bena,96byxor,festar som fan när man är 14 osv.. det skulle jag också kalla fjortis, eller vad tycker du?^^

Svar: Allt nu för tiden e ju fjortis enligt alla. Man får inte ha håliga jeans då e man fjortis, man får inte visa lite hud på magen för då e man fjortis, man får knappt ha smink för då e man fjortis.

Emma och jag i skolan idag 


Kommentarer
Postat av: louise

måste bara säga att det är sjukt pinsamt att kommentera som anonym om man har en åsikt man står för. förstår faktiskt inte varför "hallihallå" inte vågar stå för vem hon/han är.. :)

2011-02-05 @ 00:37:42
URL: http://louisekorsee.blogg.se/
Postat av: Emma W

haha du la in bilden ! :) jag ser förjäklig ut men inte du gumman <3

2011-02-06 @ 19:47:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0