02.49

Mamma och Sven kom hem för drygt en timme sen. Jag låg och kollade på ps. i love you, fast som vanligt så somnade jag och precis där jag somnade förra gången jag gav filmen en chans så det känns som att det inte är meningen att jag ska se filmen över huvudtaget. Men jag ska i alla fall se slutet imorron det e ju en sorglig film och jag hann gråta ett par gånger, höhö. Men har i alla fall tjänat 400kr på att bara vara hemma ikväll, riktigt najs! Imorron blir det mycket som ska göras, först städa sen kanske kolla trassel på bio med min lillasyster och framemot kvällen ska jag träffa Jonathan. Aja nu känner jag att mina ögon snart inte orkar vara öppna längre så vi hörs imorron!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0