äntligen!

Äntligen så har jag köpt en platt tv. Mamma kommer hem med den om en stund och jag är så fruktansvärt glad! Den kommer antagligen komma upp idag men annars blir det någon annan dag denna helgen. Men nu ska jag städa på mitt rum så det är rent när tv;n kommer upp.

moa om macka och oboy:
hej !
varför har du alltid rynkor i pannan när du tar webbbilder?
tycker du det e fint?:)
DU E RKT SNYGG !
TYCKER FAKTISKT ATT DU SKA BLI MODELLL!
FÖR DU HAR EN VÄLDIGT FIN KROPP OCH PERFEKT ANSIKTE !
men försök att ta bort rynkerna i pannan bara ;)
KRAM LOVE YOUR BLOGG!<3

Svar: Hej!
Det är såhär att jag har väldigt lång panna och mina ögonbryn sitter ganska lång ner. Så om jag inte rynkar pannan så ser jag jätte sur och äcklig ut, så det är därför jag gör det.
Tack för alla snälla och gulliga komplimanger!
Kram.

Sommras




Kommentarer
Postat av: Anonym

hej !



var har du köpt ditt löshår & vad kostade det? Det du använde innan iaf , vet inte om du hör det fortfarande :)<3

ps . Alexandra , du e så jävla söt <3

2011-04-09 @ 23:06:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0