till lund om en timme

Om en timme tar jag bussen till Lund för en 'träff' men ledarna i flaskposten. Har ju skrivit här innan vad det är för något o orkar inte göra det igen, hihi. I alla fall så betalade ju Lomma kommun 20.000 tusen tror jag att det var, för att jag skulle få gå där. Skit bra tycker båda jag, mina kompisar och min familj. Har ju också fått reda på i vilken grupp jag kommer gå i på konfermationen och det blev på onsdagsgruppen, super! Har redan kollat in några snygga klänningar som jag kan tänka mig ha sen när man ska 'fira' att man konfermerat sig. Nu måste jag sätta igång med lite läxor och sen ikväll så e det ju änligen idol igen.

Klänningarna som jag funderar på.


Kommentarer
Postat av: Caisa

Ett tips är att ha en vit klänning under, annars ser man igenom på bilder. :p

2010-09-09 @ 18:42:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0