shopping med världens underbaraste olivia

Har nyss kommit hem från dansen. Riktigt kul är det asså! Något jag verkligen kommer satsa på. Nu ska jag duscha och sen blir det att fixa färdigt med byrån. Riktigt jobbigt att man inte kommer fram på mitt rum så det måste fixas idag!

Idag var jag ju och shoppade med Olivia baby. Här kommer bilder på det jag köpte.

knästrumpor från ginatricot; 79kr

Zebramönstrad ring från JC; 39kr

Vit t-shirt från H&M; 99kr

Vit halv t-shirt från H&M; 99kr

Vit tröja/tjocktröja (finare irl) från bik bok ; 249kr

Jeans (skit snygga på!) från bik bok; 499kr

Vita skor från skopunkten; 399kr

Svarta skor från din sko; 399kr


Kommentarer
Postat av: u name it

Hur mycket pengar hade du med dig kvinna? ;o

2010-09-26 @ 19:37:45
URL: http://cccarroo.blogg.se/
Postat av: Anonym

haha, jaa ;o

hur mycket pengar får du i veckan eller månaden ? <3

2010-09-26 @ 20:28:55
URL: http://nnikitas.bubbleroom.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0