seg på att uppdatera

Ja jag är fett seg på att uppdatera, men i alla fall idag sluta vi ju fyra dryyyyyyyyyyyygt. Sen kom jag hem o kolla one tree hill och sen somnade jag faktiskt vid tv;n haha sov till halv åtta. Men sånt behöver man ibland. Mår inte så bra iheller men ska ta o duscha sen sätta på en film så jag mår bättre imorron för då ska jag sova hos min Clara baby. Och juste idag såg vi en film i skolan som verka bra 'smala sussie' spm verkar väldigt bra så jag hade tänkt titta på den. Nu har jag inget mer o skriva men ifall jag orkar så blir det nog ett inlägg till imorron. Och sen va det någon som komenterade om att jag skulle visa hur jag har mitt smink för jag har det tydligen inte som alla andra så det ska jag också ta och göra jag vet bara inte när.

Fett oseriös bild sen jag va hos Elsa


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0