grattis till världens bästa tvilling!

Idag eller ja igår om man ska vara exakt så fyllde min bästa tvilling år. Ett stort grattis till Bella! Av mig fick hon en navelpiercing, ett armband och sen en plansch med en massa bilder på oss genom åren och en text därpå. Tror hon blev ganska glad av mina presenter, hon började i alla fall gråta när hon läste texten, hihi.
Nu ska jag faktiskt gå och lägga mig, det var hemskt vad tidigt jag har börjat göra det, men ja skönt att komma upp i vettig tid på morronen. Och juste imorron börjar ju dansen, det ska bli skit kul!

Grattis min snygging!
Jag älskar dig meeeest!



Kommentarer
Postat av: Anonym

världens finaste bilder ju hah ! :o

men tack älskling !

alla i min famil j läste texten och tyckte den va jätte fin (a)

du är bäst ! och MIN tvilling !

dö handihand ! <3

2010-09-19 @ 11:38:39
Postat av: Anonym

världens finaste bilder ju hah ! :o

men tack älskling !

alla i min famil j läste texten och tyckte den va jätte fin (a)

du är bäst ! och MIN tvilling !

dö handihand ! <3

2010-09-19 @ 11:39:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0