fandå

Fan då! Vill så gärna åka till Burlöv center och köpa present och en ny tröja som jag kan ha första gången på flaskposten imorron. Alltid fräscht med nya kläder. Men nejdå mamma ska på någon fotbollsmatch och min cykel har punka. Åhhh, vad jag blir sur!
Kom i alla fall hem från skolan nyss, har varit en helt okej dag. Hade 400m nu i slutet hatar att springa och jag fick sämre än vad jag fick förra året så det märks verkligen att jag slutat på basketen. Men jag och Bella har ju bestämt att ut och springa två gånger i veckan ( som jag nog redan skrivit ). Men nu ska jag sätta mig o titta på kläder från gina och tröst äta, haha.

Sjöng låten i skolan, ganska bra faktiskt.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0