20.13

På tal om det andra inlägget så tycker jag att det e dyrt att åka, för jag åker buss väldigt ofta, o det betyder ju inte att ni också måste tycka det. Och jag har busskort, men det kostar det också. Och sen var det en tjej som heter Sannie som sa att skånetrafikens tåg ofta är sönder eller riktigt försenat och det håller jag verkligen med om!

Förlåt för att jag inte bloggade igår föresten men jag hade så mycket läxor och sen var jag ju på flaskposten också. Missa dom första bussarna för jag råkade somna hemma, hihi. Så kom en halvtimme sent menmen. Idag har jag varit i skolan sen har jag faktiskt passat mina småsyskon när jag kom hem. Sjukt gulliga är dom, haha men ganska störande ibland. Fick 100 kr för det. Nu ska jag snart äta o kolla idol. Heja Alice!

Ni är bäst mina sötnosar!

Några bilder Lovisa tog.





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0