13.11

Sitter här och gör absolut ingenting. Saknar faktiskt skolan, haha. Inte skolan men alla underbara vänner speciellt Isa, hon är bara så skön! Haha mistolka det gärna inte. Men det jag menar är att hon är bara så skön asså har rolig hunmor och sjukt kul att umgås med. Men nu måste jag typ göra något vettigt, måste ju packa o sånt för jag ska ju sova hos Clara inatt. Det kommer bli sjukt bäst! Fast kommer inte kunna blogga men bilder o sånt får ni ju i så fall imorron.

Isa och jag. Och lilla Elin där i bakrunden, hihi sötnos.


Kommentarer
Postat av: elinuddhammar §

omg , du kunde inte klippt bort mej ?! ;ooo

shiit mannen ser helt störd ut vafan ! :o

man kan ju tro att jag inte fattar ett skit så som jag ser ut ;oooo

nejnejnej , bilden på mej e innnnnte okej x)<3

2010-09-05 @ 02:09:48
URL: http://elinuddhammar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0