shopping med hannah

Sov ju hos Hannah inatt. Vi båda somnade i hennes säng först precis då jag kommit. Sen halv 6 i morse så la jag mig på golvet, på en madrass såklart, haha. Idag så stack jag och Hannah till Èntre och shoppa. Det blev en massa fina köp. Det var en massa rea på New Yorker då där blev det en del. Tack för dom två underbara dagarna min älskade Hannah!

Det är dåliga mobil bilder för kameran e ju sönder som ni vet, men det får ni stå ut med tills den är lagad!

T-shirt från New Yorker; 49kr.

Linne från New Yorker; 35kr.

Några leggings från New Yorker, mest för att det var kul och dom var billiga; 49kr.

Någon blandning mellan en t-shirt och ett linne från New Yorker; 79kr.

Tröja från New Yorker; 99kr.

Sjukt fint linne/t-shirt från New Yorker; 169kr.

3 par string trosor från New Yorker.

Mascara från Cubus; 58kr.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0