mina faceprodukter

Tänkte göra ett litet inlägg om mina faceprodukter. Allt finns på apoteket.

Först så blötar jag två bomull pads och sen häller jag lite av min 'ACO ögonmakeup remover'. Gnuggar det där jag har mascara/eyeliner/kajal eller vad man nu har. Sen skjöljer jag bort det och torkar ögonen med en handduk.

Sen blöter jag ansiktet bara så det blir lite fuktigt. Sen tar jag min 'ACO spotless deep cleansing' och smörjer in i hela huvudet. Fast inte på ögonen och munnen. Sen sköljer jag ansiktet med vatten igen och torkar av mig på en handduk. Det blir nästan som lite skumm när man sköljt av huvudet med vatten.

Sen tar jag en bomull pad och häller lite av min 'ACO spotless blemish treating' och sen tar jag bomull paden och kör över huvudet.

Till sist så tar jag en liten klick av min 'Visibly clear oil-free moisturiser' och smörjer in det i huvudet. Det är till för torr hud. Och den funkar verkligen!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0