hemma från tyskland

Kom hem vid 12 tiden igår natt. Va skit trött och somnade med jackan o allt på mig. Snart ska jag hjälpa mamma att städa huset så jag får lite pengar, hihi. Sen ikväll ska jag träffa Elin, Angelica, Åsa och sen ska vi kolla film med JD och lite andra tror jag att det var.

Resan till Tyskland var helt okej, men det var inte så som Angelica, Elin o Olivia hade varit med. Alla känner ju varandra så mycket medans jag knappt vet vem någon e. Men tack till My, Stina, Moa, Anna-Emilia och Emma.W.

Och Angelica, Olivia o Elin, jag saknar er som in i helvete, att vi ska behöva skiljas åt såhär det e fan inte okej. Jag önskar att inget någonsin hade hänt. Ni kommer föralltid vara mina favorit tjejer, det vet ni..

Råkade föresten ta isönder min kamera, woops. Så jag har ingen just nu. Men jag ska försöka lägga in bilderna som jag i alla fall tog. Blev inte så många menmen. sen ska jag lämna in kameran för den måste lagas! Bloggar mer senare när jag har ork och så.

Elin, Angelica & Olivia, jag kommer älska er tills döden skiljer oss åt.


Kommentarer
Postat av: elinuddhammar §

awwe, alexandra jag älskar dig barndomsvän !

saknar dig något otroligt mycket ! <3

2010-10-22 @ 16:16:52
URL: http://elinuddhammar.blogg.se/
Postat av: olivia

alexandra saknar dej ngt så enormt !

ingen är som förr du fattar inte hur tomma lektionerna är !

kom tbx .

älskar dej mest världens bästa !<3

2010-10-22 @ 16:30:48
URL: http://oliwwiaengdahl.blogg.se/
Postat av: Angelica

awwe, älskar dig med bästavän, du kommer alltid ha en sjukt stor plats i mitt hjärta, saknar dig enormt !<3333



vafan är det för bild, jag ser ju helt ballögd ut, helt sär ju <-< <-< <-< <-< <-< <-<

2010-10-23 @ 11:25:09
URL: http://angelicaaholmstedt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0