hejdå sverige hej tyskland!

Imorron klockan 05.30 så drar min klass (8c) och 8d iväg till Tyskland. Vi kommer att vara där en natt och två hela dagar. Vi kommer sova på 4stjärnigt hotell, fett nice. Vi kommer åka och kolla på en massa saker, bland annat den biten av berlinmuren som är kvar och ett koncentrationsläger och såklart en massa mer! Men nu ska jag kolla klart på desperate hosewifes och sen ska jag lägga mig. Bloggar mer på fredag och då är vi föresten lediga så då kommer jag förhoppningsvis blogga ganska mycket.


Kommentarer
Postat av: Anonym

du får ha det så sjukt bra .

vi ses nog sista gången på dansen innan jag åker kommer sakna dig något sjukt "/

tycker verkligen vi får bättre oss på att träffas om du vill ? ,saknar min tvilling . enormt <3

2010-10-20 @ 15:33:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0