tääääältning :D

igår när vi hade kommit hem från bion så bestämmde vi oss för att tälta, HAHA !
så vi gick ut o satte upp tältet vid 10 :)
sen så fixade mamma lite mat o vi satt o åt o tittade på 'fucking åmål'
asså, den filmen e sjuuukt bra !
efter det så låg vi typ i soffan i en timme, o jag sov ;$
sen tog vi bort sminket o satte på oss en massa kläder så vi inte skulle frysa i tältet.
när vi hade lagt oss där så spela vi in några roliga filmer, HAHAHAHAHAHA !
riktigt kul x)
sen så somnade anna -.-
så jag o bella låg o frågade varandra saker :D
när vi vaknade så va det RIKTIGT varmt i det fucking tältet ;o
asså vi kunde inte andas, så vi gick in och åt frukost (y'
och nu sitter jag o bella här, o jag ska snart svara på alla ina frågor :D

och ja, vi är osminkade på bilderna (y'










Kommentarer
Postat av: anna

nej,nej, NEJ!

hahahahah, tack för dagen & så <3

2010-05-29 @ 00:11:46
URL: http://annayyngvesson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0