svar på era frågor

nu är frågestunden över och jag ska svara på alla era frågor

Postat av: NyfikenKille

1. Hur ser dina fötter ut? (bild!)
2. Tycker du om onani?
3. VARFÖR ÄR DU SÅ SNYgG? (A)

svar: 1. haha, jag kommer inte lägga ut en bild på mina fötter här, men jag kan skicka en till dig på msn (y'
2. nej
3. haha, ta reda på det själv, för jag vet inte ;)

Postat av: ewelinann

vet du vem frida waldau är :)?

svar: nej, det vet jag inte

Postat av:

HHÖHÖ, asså har du ätit en banan ?(a)
isåfall , va den rosa?:DDDDDDDDDDD
om inte den va det så kan du väll köpa en gris? ;$$
//säret. (L)

svar: haha, viccan du är konstig ;$
ja, jag har ätit en banan men det va dock inte rosa :o
jag vill inte ha en gris :(

Postat av: Fritjof-Napoleon

VEM ÄR JAG? Varför älskar du apor?
Skulle du kunna tänka dig aatt ha sexx med din hund?
vem är din pappa?
Hur mycket kostar det att ha sex med dig?

svar: det vet du väl själv?
jag älskar inte apor x)
nej, aldrig !
fredrik waldau (y'
jag e ingen hora som tar betalt? 

Postat av: emelie ' ♥

hahahah, fan vilka särfrågor du har fått xd
men jag passa också på att slänga in några frågor ^^

1. Vilka bloggar läser du?
2. Mysig hemmakväll med pojkvännen eller ute och festa med polare? ;)
3. Hur många läsare har du om dagen? Unika :)
4. Vad fick dig att börja blogga? :)
5. Vad tycker du om Kissie?

svar: 1. mina vänners :)
2. mysig hemmakväll med pojkvännen !
3. det e olika, haha, men inte så många ungefär 20-30
4. jadu, jag vet fakitkst inte, min syster hade en blogg och jag blev också sugen på det ;)
5. asså, jag vet inte, hon e lixom som en levande barbie

Postat av: hi

vilka ställningar har du kört ??;)
svara ärligt

svar: missionären o typ någon annan konstig x)

Postat av: m

vad har du för bh storlek? <3

svar: 70B

Postat av: angelica

1.e det kul att sova över med mig, haha ;) så gaay fråga
2.hur går det för dig o elias ? :D
3.älskar du grisar ?;o
4.ångrar du det du gjorde med matias (stavning)
5.älskar du elias ?

svar: 1. afan att det e ;D
2. det går la bra tror jag :)
3. ehm, NEJ ? :o
4. som fan.
5. det gör jag verkligen !

Postat av: jjusse

1. vilka bloggar läser du ?
2. läser du kissies blogg ?
3. vilken åldersgräns tycker du de ska va på att ha sex ?
4. hur många läsare & kommentarer brukar du få ?

haha ,väldigt perversa frågor du fått alex ;o <3

svar: 1. mina vänners :)
2. haha, ibland faktiskt x)
3. asså, ingen alls, för man har det med den man älskar och det får man i så fall ha när man vill, tycker jag.
4. läsare e väl runt 30-60, och komentarer brukar jag aldrig få x)

afan att jag har fått :o<3

Postat av: NellyKung

När hade du tänkt träffa mig bebis??

svar: när du vill älskling

Postat av: HannahHarbeck(L)

varför är bananer gula?

svar: smsa 118 800 (y'

Postat av: cooooooooooola

hur känns det å vara sötast i sverige? :o

svar: haha, ta reda på det själv, för jag vet inte ;)


Postat av: rp

varför är du så snygg?

svar: haha, ta reda på det själv, för jag vet inte ;)


Postat av: rp

är du oskuld?

svar: nej, det är jag inte

postat av: åkarpskingen! :)

det var länge sen vi träffades kan vi inte göra det snart?

svar: visst

Postat av: elias

-Vad känner du för mig?
-Din sko storlek :D
-Exakt längd :o
-bh storlek (a)

svar: 1. jadu, jag e kär ;$
2. 38-40
3. 1.74 (h'
4. 70B

Postat av: emma

1. hur mcyket shoppar du för i månden?
2. viken är din favorit affär?
3. lägg ut tre bloggtips! ?
4. har du varit full nån gång?
5. när ska du till gbg? :D

ja visste inte vad ja skulle fråga haha -.-

svar: 1. det e olika, men ungefär 500 eller mer ;s
2. jag har många, men typ; bik bok, h&m, gina tricot, new yorker :)
3.http://elsajosefinehansson.blogg.se/
http://wynaut.blogg.se
http://annayyngvesson.blogg.se/
4. nej.
5. i sommar :D

Postat av: muums

varför så fin?
Hur lång är du?
När kmr du hit o träffar mig?(((((:
tråkiga frågor -.-

svar: haha, ta reda på det själv, för jag vet inte ;)
1.74
jag vet inte vem du e :o


Postat av: kungen!

1: skulle du kunna ha sex med din egen bror?
2 :vem älskar du mest? (A)(A)

svar: 1. NEJ !
2. jag älskar inte en person mest, men här e dom jag verkligen älskar; mamma, pojkvännen, julia, elsa, sanna, viccan, ida, angelica, elin, anna,  hannah harbeck, jakob, nelly och mina syskon

Postat av: juliääää

vilken vecka kommer du baby ? :) <3
& nästa är dock ingen fråga .. men men Alexandra är MIN så alla andra jävla hoes kan dra , kay :D <3

svar: jag vet inte än :o
men jag vet att jag ska träffa dig sötnos (a'

i love u honey ! (L)

Postat av: rebecka

Vad tycker du om bloggen http://klackarnaitaket.blogg.se som var på Blogawards i höstas?

svar: jag vet inte alls vad det e för blogg, men jag kika in o såg att den va väldigt fin ! :)

Postat av: linn

varför du är så jävla fin ?


svar: haha, ta reda på det själv, för jag vet inte ;)

Postat av: Linus

Hur många ggr har du haft samlag?

Har du sugit av någon?

Om inte , har du runkat av nån?

svar: en gång
tyvärr
ja

Postat av: eelliinorr

Några husdjur ?
Favoritbloggar `? :)

svar: en kanin x)
tre stycken finns lite längre upp :)

Postat av: paulina

varför skriver du egna kommentarer? ._.

svar: HAHA ! det gör jag inte lilla gumman


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0