sleep over hos angelica :D

hheeeej bloggen :D

vaknade med smink o vanliga kläder på mig, HAHA !
i alla fall, angelica hade varit duktigt o ta av sitt smink x)
jag, mamma o lovisa stack o fixa pass idag -.-
ohfyfan säger jag bara !
kommer aldrigaldrigaldig visa det äckliga passet för någon !
angelica satt vid min data när ja fixa passet.
när jag hade kommit hem så städa vi mitt rum,
såg ut som värsta svinstian, HAHA !
sen packa jag o vi stack hem till angelica :)
ska sova här i natt :DDD
( tredje natten vi sover över i sträck nu,för er som ville veta ;$ )
o vi ska titta på dom här två filmerna ikväll/inatt :)
flickan som lekte med elden & luftslottet som sprängdes :)
sen ska vi typ sitta uppe hela natten (y'
men alla får ha en bra kväll ;d






Kommentarer
Postat av: Hanna bergman

om du vill se den andra också vet inte om du har sett män som hatar kvinnor den e sjukt bra ! ;)

2010-05-17 @ 21:50:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0