bilresa (y'

idag så blev det bilresa till gbg :D
den roligaste bilresan jag varit med om vafan x)
åkte till svens mamma i halmstad, alltså halvvägs till gbg ;d
åt där,
o precis innan vi hade kommit dit, så HAHAHAHA,
hände det en liten sak (a'
som ni ALDRIG kommer få redan på,
lalala :D
när vi hade kommit fram till gbg så titta vi när anna spela match :)
första matchen förlora dom med bara några poäng,
men andra matchen ägde dom :D
så grattis till er tjejer :)
o jo, jag ska nog börja på basket igen :DDDDDD
sen bar det av hem igen,
o vi hämtade våran nya bil (a'
en nissan (h'
fett cool e den asså x)
så jag o angelica åkte den med mamma så hon inte skulle somna när hon körde x)

en riktigt kul o oförglömlig dag,
tack för att jag fick spendera den med dig angelica !
iloveu (L)


älskling o jag


jag o lillebror (a'


biiiiiiig lips ;$


biiiiiig lips ;$


jjaaaag x)


matchen som dom vann :)


påväg hem


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0